top of page

Szczęście to wybór!

Są osoby które wydaje się, że są szczęśliwe i radosne całe życie, a są także osoby które, ma się wrażenie wciąż są niezadowolone, nieustannie im czegoś brakuje.

Słyszałeś kiedyś takie stwierdzenia: „Gdybym tylko pracował w innym miejscu… Gdybym tu nie mieszkał… Gdybym znalazł swoją drugą połowę… Gdyby ona się chciała ze mną spotkać… Gdybym…

… to byłbym szczęśliwy” ???

Ja nie tylko słyszałam, ale często sama się na tym łapię. Zrzucam winę na aktualne okoliczności za to jak się czuję, jakby naprawdę to było coś magicznego. Czy jednak tak to działa?

Otoczenie się zmienia, a ja nadal nie potrafię się zmotywować do biegania, do regularności. To prowadzi mnie do wniosku, że rzeczy z zewnątrz nie pomogą, jeśli nie zmienię swojego nastawienia wewnętrznego.

Cały świat może się mi kłaniać, mogą spełniać się moje największe marzenia, może być jak w bajce, ale jeśli ja nie będę tego chciała, ja nadal będę nieszczęśliwa.

Szczęście to wybór! Co to znaczy? Dokładnie to, że od ciebie zależy czy dostrzeżesz piękno i dobro dzisiejszego dnia w małych rzeczach i się z tego ucieszysz. Czy nadal będziesz skupiał się na tych „złych” rzeczach na które nie masz wpływu i będziesz chodził cały dzień zły na wszystko. Zapamiętaj dziś, że szczęście to wybór!

I tak jak na zdjęciu, które znalazłam gdzieś w „internetowych mądrościach”. Możesz zdobywać pierwsze miejsca i nie cieszyć się z tego. A możesz osiągać w oczach świata niewiele, ale być prawdziwie szczęśliwy.

Zastanów się dziś, co wybierasz? To do ciebie zależy czy będziesz szczęśliwy!

Featued Posts 
Recent Posts 
Find Me On
  • Facebook Long Shadow
  • Twitter Long Shadow
  • YouTube Long Shadow
  • Instagram Long Shadow
Other Favotite PR Blogs
Serach By Tags
Nie ma jeszcze tagów.
bottom of page