top of page

Polecam, Monika Wydra [#1]


Życie jest inspirujące! Wokół mnie dostrzegam wiele pięknych rzeczy, wydarzeń, działań, które pomagają mi dostrzegać Boga w każdej chwili. Spraw, które pomagają mi żyć Bogiem, oddychać Nim. Odczuwać i smakować życie w łączności z Duchem Świętym.

Rozpoczynam tą serię i chciałabym na początku każdego miesiąca podzielić się z tobą kilkoma rzeczami, które według mnie są godne uwagi. Bóg jest we wszystkim, więc czasami może się zdarzyć tak, że będę pisać o rzeczach, które pozornie nie mają nic wspólnego bezpośrednio z Nim.

Skąd ten pomysł? Zauważyłam, że pojawiły się w ostatnim czasie rzeczy, które mnie w jakiś sposób poruszyły, zaciekawiły, pobudziły moje serce i mnie całą do życia. Chciałam się tym z tobą podzielić, ale uznałam za bezsensowne opisywanie każdej z osobna. Często wystarczy tylko podsunąć hasło, byś sam mógł się zainspirować. Ale jak to zwykle bywa z Duchem Święty, Boże sprawy dają dobre owoce w obie strony. I dla mnie samej ta seria nie jest TYLKO wpisami, ale czymś WIĘCEJ. Blog jest przestrzenią w której mogę się rozwijać, dzięki której przybliżam się do Boga. Poprzez tą serię moje uszy i oczy będą jeszcze bardziej niż zwykle otwarte na szukanie w życiu „magis” (czegoś więcej), by móc przekazać to tobie.

Jakie jest jeszcze założenie tej serii? Chciałabym bardzo, abyś każdego miesiąca odnalazł chociaż jedną rzecz, która poprowadzi cię do czegoś więcej niż codzienność. Nie musisz wybierać z listy którą podrzucam ja. Być może nasze upodobania są zupełnie inne. Nie mam zamiaru ci narzucać swojej myśli, ale chcę dzielić się tym co dla mnie jest ważne, aby pokazać ci i zaprosić do tego, byś sam poszukał co jest inspirujące dla ciebie.

Więc do konkretów! 1. Pierwszą rzeczą jaką chciałabym ci przedstawić jest już niejednokrotnie wspominany przeze mnie blog „Maluczko”. Jest to strona na której codziennie odnajdziesz fragment z Ewangelii na dany dzień oraz krótkie rozważanie. Jesteśmy zabiegani w dzisiejszym świecie, ale warto poświęcić kilka minut na zajrzenie na tą stronę każdego dnia, kilka razy w tygodniu, lub chociaż raz na tydzień. Rozważania pisane są bardzo prostym, konkretnym, ludzkim językiem, odnoszącym się do naszego życia. Nie znajdziesz tam zawiłych rozkmin teologicznych. Proste Słowo, które zmienia życie!

2. Drugą rzeczą jaką polecam jest film. Jest to film o walce ze swoją słabością. Walce o każdy dzień, o każdy oddech. Na pierwszy rzut oka bez ingerencji Boga. Jednak dla mnie Jego obecność jest oczywista, ponieważ bardzo często On właśnie tak działa – wspomagając nas w ciszy, w ukryciu. Jest to jeden z najlepszych filmów jakie widziałam do tej pory w swoim krótkim życiu. Między innymi dlatego, że pojawia się wątek walki sportowej. Jednak uważam, że film „Najlepszy”, o który piszę, powinien obejrzeć KAŻDY. P.S. Do tego filmu można spokojnie napisać recenzje. Zrobiła to już Iwona na swoim blogu, więc jeśli chcesz dowiedzieć się więcej zajrzyj tutaj: "Ten film to mistrzostwo świata!"

Zdjęcie poniżej właśnie z jej blogowej recenzji.

3. Kilka chwil z muzyką. Zespół niemaGOtu! Ich płyta trafiła do mnie jako prezent świąteczny. Poznałam ich jakiś czas wcześniej i zakochałam się w ich żywiołowej, pełnej pozytywnej, Bożej energii muzyce. Słowa bardzo często trafiają w najczulszy punkt mojej duszy. Tu nie ma co opisywać to trzeba posłuchać! P.S. Odsyłam na oficjalną stronę na youtube niemaGOtu OFFICJAL oraz na ich stronę internetową www.niemagotu.pl

4. Kolejną rzeczą jaką chciałabym polecić w tym styczniowym wpisie są dwie książki. Książki, od których mam nadzieję rozpoczęła się moja przygoda z czytaniem, z którym miałam do tej pory nie po drodze. a) Pierwszą jest poradnik dla kobiet „Nieustraszona” Sonja Corbitt. Zmienił on bardzo wiele w moim myśleniu i patrzeniu na codzienność. Więcej przeczytasz w mojej recenzji napisanej wspólnie z Magdą z bloga Biegnąc pod wiatr (nieustraszonej żony i mamy dwójki chłopców) „Nieustraszona – książka inna niż myślałam”. Zmień swoje życie!

b) Druga książka to powieść "Szlak Kingi" K. Targosz. Powieść, na którą chyba czekałam całe swoje życie! Powieść, dzięki której pojawił się głód szukania podobnych książek i uciekania w czasie odpoczynku w świat bohaterów. Mimo, że znam już fabułę, powiem ci szczerze, że z chęcią chwyciłabym po nią jeszcze raz! Książka z której można wyciągnąć bardzo wiele. Można odpocząć, zapominając podczas czytania o świecie. Można wyciągnąć wiele pozytywnych kwestii do przemyślenia. Mogłabym chyba napisać drugą książkę opisując co dała mi lektura „Szlaku Kingi”. Blog jednak ma swoje ograniczenia, więc w mojej recenzji zawarte zostały tylko nieliczne sprawy. Zapraszam do recenzji: "Nigdy nie jest za póżno by zacząć od początku." Może i dla Ciebie będzie to inspiracja na rozpoczęcie życia od nowa?

5. Jako ostatnia sprawa chciałabym przedstawić „coś dla ciała”. Przez znajomą na fb dopatrzyłam się bardzo fajnej rzeczy! Odzieży z napisem „JESTEM”. Od razu się zakochałam i postanowiłam, że muszę ją mieć. Nie lubię wydawać zbyt dużej ilości pieniędzy na ubrania, ale są takie sytuacje w których nie patrzę na cenę. To jedna z nich! Poprosiłam „Mikołaja” i oto dwie koszulki i bluza znalazły się w moich rękach. Jakość jest tak wysoka, że warto zainwestować, a napis… ...GENIALNY w swojej prostocie! Gratuluje pomysłu autorom! Więcej informacji możesz odnaleźć na stronie sklep-jestem.pl

To dziś na tyle! Zainspiruj się i odnajdź radość w byciu tu i teraz! Już za niecały miesiąc widzimy się ponownie w kolejnym wpisie z serii „Polecam, Monika Wydra”

Zapraszam do innych postów. Dołącz także do „Rekolekcji na dobry początek roku”. Szukaj Boga i odnajduj Go Pamiętam w modlitwie Niech Bóg obficie ci błogosławi i zainspiruje do bycia WIĘCEJ A to wszystko o czym czytałeś… … Polecam, Monika Wydra!!!

Featued Posts 
Recent Posts 
Find Me On
  • Facebook Long Shadow
  • Twitter Long Shadow
  • YouTube Long Shadow
  • Instagram Long Shadow
Other Favotite PR Blogs
Serach By Tags
Nie ma jeszcze tagów.
bottom of page