top of page

Co na blogu w 2018 roku?


Witaj! Nowy rok, to nowe wyzwania! Stąd chcę się podzielić z tobą tym co będzie się tutaj działo i co znajdziesz przez cały nadchodzący 2018 rok.

Obiecałam przedstawić jakie będzie nowe hasło na najbliższy rok, brzmi ono: „Wypłyń na głębię i zarzućcie sieci na połów!” Łk 5,4 Aby zrozumieć znaczenie tych słów, warto przyjrzeć się sytuacji w jakiej zostały one wypowiedziane. (Scena opisana jest w Piśmie Świętym, Ewangelii Świętego Łukasza rozdział 5 wersety od 1 do 11.) Zdanie to kierowane jest przez Jezusa do Szymona, który całą noc łowił i nic nie złowił. Odpowiada on więc: „Mistrzu, całą noc pracowaliśmy i niceśmy nie ułowili.” Mogę się domyślać co sobie w tej chwili mógł myśleć rybak. Że ponowne wypłynięcie jest bez sensu, że to strata czasu, że to niemożliwe by coś złowić.

W moim życiu jest wiele takich przestrzeni, gdzie zaczynałam coś wielokrotnie i za każdym razem upadałam. I dziś Jezus przychodzi do mnie i zaprasza mnie, abym ponownie podeszła do rzeczy, które wcześniej mi nie wychodziły. Jest we mnie sprzeciw, brak wiary i bunt, ale chcę iść przez ten rok powtarzając za Szymonem zdanie, które z ufnością powiedział do Jezusa: „Na Twoje słowo zarzucę sieci” Łk 5, 5. Wiesz co było dalej? Wyłowili tyle ryb, że łodzie prawie się zanurzały!!!

Ten rok będzie dla mnie wchodzeniem w obszary w które już nie wierzę, że mogą się zmienić. Ten rok będzie dla mnie rozpoczynaniem od nowa z ufnością czynności w których powodzenie już dawno zwątpiłam i porzuciłam pracę nad nimi. Ten rok, w końcu będzie dla mnie także wejściem w „głębie” mojego życia, czyli w miejsca których się boję.

W tym roku kończę studia, czeka mnie rozpoczęcie pracy, wyjazd do nowego miasta, poznawanie nowych ludzi, nowego otoczenia. Nie będzie to łatwy czas, ale pragnę wypłynąć na głębię i cieszę się, że jest ze mną On – dobry Ojciec.

To zdanie i scena bardzo mnie porusza. Chcę razem z nią wejść w nowy rok, dlatego w pierwszych 5 wpisach z serii „Pismo Święte (nie) dla każdego?” odnajdziesz „Rekolekcje na dobry początek roku”. Będą to rozważania do tego fragmentu z zaproszeniem do kilku konkretnych prostych zadań do wykonania. Pierwszy wpis już w najbliższy piątek. Serdecznie zapraszam!!!

A co znajdziesz na blogu w 2018roku?

Jeśli śledzisz mojego bloga, zapewne wiesz, że jedną z moich zasad jest „stawianie mały kroków”. Dlatego w najbliższym roku nie zmieni się zbyt wiele w stosunku do poprzedniego. Pojawi się tylko jedna nowość.

Ale do meritum! Nadal wrzucać będę wpisy, można by powiedzieć z serii „Wszystko i nic”. Pojawiać się będą zupełnie nieplanowanie, raczej w ciągu tygodnia, często pewnie z zaskoczenia i dla mnie i dla ciebie. Tematy jakie będą poruszane także są zupełnie nieprzemyślane w tej chwili. Co PanDa i podsunie to będę się tym z tobą dzielić. Jednak jestem osobą, która lubi jak coś jest poukładane. Jak jest jakaś rutyna. Jak wiem czego się spodziewać. Dlatego na blogu będę starała się prowadzić DWIE serie, z których wpisy pojawiać się będą regularnie: Pierwsza seria: Znana już i wspominana nie raz: „Pismo Święte (nie) dla każdego?”. Nadal zaproszenia do spotkania z Bogiem znajdziesz (w miarę moich możliwości) w każdą sobotę. Wpisy będą się pojawiać na pewno przed niedzielami, abyś mógł spróbować znaleźć czas na kilka minut rozmowy z Ojcem w dzień odpoczynku. Druga seria: NOWOŚĆ! Pragnę zaprosić cię do czegoś nowego :D Seria o nazwie „Polecam, Monika Wydra” pojawiać się będzie w każdym pierwszym tygodniu miesiąca. Jeden wpis na miesiąc, w którym znajdziesz różności, które mnie zainspirowały. Co to będzie? Tak naprawdę to może tam się pojawić wszystko co mnie poruszyło i co polecam (jak sama nazwa wskazuje). Będą to książki, czasopisma, filmy, gadżety, dania, inne blogi, itp. itd. Wpisy pojawiać się będą na początku miesiąca, ponieważ chciałabym zainspirować cię do czegoś i zaprosić do, być może wybrania z mojej listy, lub poszukania w innym miejscu i wykonania jakiejś rzeczy, która cię interesuje, która obudzi cię do życia. Więcej o tej serii przeczytasz w pierwszym inspirującym wpisie, który pojawi się już niedługo (wyjątkowo w styczniu w drugim tygodniu miesiąca).

A na co liczę w najbliższym roku?

Chcę pogłębiać moją relację z Bogiem, pracować nad sobą. Chcę się otwierać nadal na nowe znajomości, rozwijać swoje talenty. Chcę walczyć ze swoimi słabościami. Chcę wypływać na głębię dnia codziennego, nie martwiąc się o przyszłość. Chcę uczyć się zaufania Bogu. Chcę przyjmować to co PanDa

Zapraszam Cię do odwiedzania bloga, towarzyszenia mi oraz szukania i poznawania Jego – Króla naszego życia. Odnajdź MIŁOŚĆ i zainspiruj się swoim własnym życiem.

Zapraszam także na stronę na facebook Blog PanDa, gdzie znajdziesz jeszcze więcej ;)

Błogosławię Monika

Featued Posts 
Recent Posts 
Find Me On
  • Facebook Long Shadow
  • Twitter Long Shadow
  • YouTube Long Shadow
  • Instagram Long Shadow
Other Favotite PR Blogs
Serach By Tags
Nie ma jeszcze tagów.
bottom of page